יום שני, 4 בפברואר 2013

תיקון טאבלט


תיקון טאבלט בעידן גם הסוללרי

טאבלט אינו דומה למחשב נייד או טלפון סלולרי, ברוב המקרים לא ניתן ולא מומלץ לפתוח את הטאבלט, כפי שניתן לפתוח טלפון סוללרי. כאשר אתם נתקלים בבעיה כל שהיא בטאבלט, לפני שתחליטו להשבית אותו או לנסות בעצמכם להתמודד עם הבעיה המלצתנו היא לפנות למעבדת מחשבים אשר מצוידת בטכנולוגיות המתקדמות היעודיות לאבחון התקלה ותיקון טאבלט בהתאם לדרישות היצרן.

מי זקוק לתיקון טאבלט

כיום ישנה אוכלוסיה הולכת וגדלה של משתמשי טאבלט, בעלי מקצוע, אנשים פרטים וגם ילדים ונוער מעדיפים לרכוש טאבלט במקום מחשב נייד בד"כ בגלל העלות והנוחות שקיימת במכשיר הטאבלט (כמובן שלמטבע 2 צדדים), יחד עם זאת מכשיר הטאבלט הנו מכשיר עדין, חוסר זהירות או נפילה של המכשיר יכולה בקלות לגרום לנזק, שימוש רב במכשיר גורם גם הוא לבלאי גבוה, וישנם כמובן טיפולים יזומים, לדוגמא עדכוני תוכנה, לכן, אנו ב"Repair-Lab"  מספקים מעבדת תיקונים למכשירי טאבלט. 

דוגמאות לתקלות המצריכות תיקון טאבלט 

  • מסך שבור או שרוט המצריך החלפת מסך כחלק מתיקון טאבלט ולא ניתן להמשיך להשתמש בטאבלט ללא התיקון. 
  • פלסטיקה שבורה סביב המסך יכולה לגרום להתרופפות חיבורים ומומלץ להחליפה. 
  • שקע טעינה פגוע שהמגעים בין כבל הטעינה והשקע רופפים, גורם לחוסר יכולת להטעין את הטאבלט ולעתים אף יכול לגרום להתחממות בלתי מבוקרת. 
  • מסך שחור ולא מגיב, מצביע על מספר תקלות אפשריות הניתנות לאבחון ותיקון על ידי מעבדה המסוגלת לבצע אבחון עד לרמת הרכיב הבודד כגון קבל שנשרף או חיווט רופף.
כמובן שקיימות מגוון תקלות נוספות אולם כאשר אתם פונים למכבדה ייעודית לתיקון טאבלט ניתן לאתר את התקלה וברוב המקרים אף לתקנה.

מעבדה לתיקון טאבלט

פתיחה ותיקון טאבלט היא לא פשוטה ושמורה למקצוענים בלבד,אנו ממליצים לכם בכל תוקף לוודא שאתם שולחים את הטאבלט שלכם לתיקון במעבדה מקצועית לתיקון טאבלטים.
"Repair-Lab" תקבלו אנשי מקצוע מעולים הטכנאים עם עשרות ואף מאות מקרים של החלפות מסך, כפתורים, תיקון טאבלט לאחר הרטבה של נוזל, בעיות טעינה ועוד ועוד.

"Repair-Lab" בשביל הטאבלט שלך

לסיום נזמין אתכם לבקר באתר שלנו ולהתרשם ממגוון השירותים שאנו מספקים, שיהיה המשך יום נעים וללא תקלות ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה