יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

אנטי וירוס ותיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשבים ניידים לאחר מתקפת ווירוסים


אנטי וירוס היא תוכנה שנועדנה להגן על המחשב מפני תוכנות זדוניות העלולות לפגוע בתפקוד שלו ואף להשבתה שלו כגון : וירוס , סוס טוראיני , ותוכנות ריגול נוספות.
למעשה מחשב ללא אנטי וירוס חזק ואמין זה כמו רכב ללא חגורת בטיחות:
נוסעים בהתחלה ללא סיכון וחושבים שזה בסדר עד שקורה הגרוע מכל ומתחילים להצטער ולומר "איך לא חשבתי מספיק " 

אנטי וירוס למניעת הצורך בתיקון מחשבים ניידים

תפקיד האנטי וירוס הוא להגן על המחשב מפני הורדה של תוכנות שמושתלות בהן ללא ידיעתך וירוסים.
האנטי וירוס מבצע סריקות במחשב (על פי זמני סריקה שתבחר) ומודיע לך אם יש חשש לתוכנת ריגול אצלך במחשב ויסיר אותן , וירוסים רבים נכנסים היום בשיטת פיישינג, לעיתים תוכלו לראות זאת בתוכנות פשוטות המורדות באופן חינמי ברשת כגון : סקייפ , מסינג'ר , פוטושופ וכדומה, או באתרים כגון פייסבוק וכדומה.
לכן גם עליכם להיזהר ולא להתפתות לכל האתרים המציעים הורדות חינמיות – זו יכולה להיות מלכודת של וירוסים.

פנייה למעבדה לתיקון מחשבים ניידים לאחר מתקפת סייבר

קיימות ברשת מספר אתרים המציעים תוכנות אנטי וירוס חינמיות או לתקופת נסיון של חודש עד 3 חודשים.
לא פעם ביצענו תיקון מחשבים ניידים אשר מערכת ההפעלה קרסה לגמרי והיה צורך לגבות את החומר ולפרמט את המחשב, לכן אל תתחייס לאנטי וירוס בחוסר כובד ראש, דאג לאנטי וירוס מעודכן במחשב שלך, אם אינך יודע לבצע את הפעולה שאל את הטכאנאי מחשבים, זוהי פעולה של 5 שניות שתדאג לשמור לך על המחשב ( חובה גם להמשתמש במערכת הפעלה מעודכנת כהשלמה לאבטחת המחשב).
ובכל מקרה - ממולץ ביותר להתייעץ עם טכנאי מחשבים אמין לגבי סוגי אנטי וירוס המעודפים כיום ולרכוש ממנו אנטי וירוס מקורי – מי שקונה מזוייף משלם אחר כך ביוקר.
Repair-Lab מעבדת מחשבים תסייע לכם ביצירת כל ההגנות הראויות על מחשבכם ותאפשר לכם לפעול בביטחה ברשת האינטרנט מבלי לסכן את מחשבכם או המידע האגור בו.
ניתן להביא את המחשב אלינו או להזמין שירות איסוף והחזרה במחירים נוחים. לפני התיקון וההתקנה יצור אתכם קשר טכנאי המעבדה וינחה אתכם לגבי המשך הטיפול בתקלה או ההתקנות שיש לבצע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה